duminică, 9 decembrie 2007

Flamingo International: „Pe piata locala de retail electronic, electrocasnic si IT&C exista înca anumite segmente neexplorate”

În perioada Sarbatorilor, retailerii de produse electronice, electrocasnice si IT&C mizeaza din ce în ce mai mult pe categoria produselor de impuls, pentru a atrage noi categorii de clienti


Luna aceasta Grupul Flamingo International, unul dintre principalii jucatori pe piata locala a produselor electronice, electrocasnice si IT&C a introdus, în cadrul magazinelor Flanco si Flanco World, prima categorie de produse electronice neconventionale sub brandul Disney, adresate în special copiilor.
Decizia retailerului a fost influentata de evolutia pozitiva a produselor neconventionale pe pietele internationale, precum si de potentialul de dezvoltare a segmentului de electronice neconventionale în România, care în prezent înregistreaza un ritm anual de crestere de 30%.
Conform reprezentantilor Grupului Flamingo Intrernational, la ora actuala tot mai multi producatori si retaileri de electronice, electrocasnice si IT&C se concentreaza asupra comercializarii produselor neconventionale, care fac parte din categoria produselor de impuls. Aceasta tendinta a aparut ca urmare a eforturilor sustinute din partea producatorilor internationali de targetare a diferitelor categorii de clienti prin adresarea ofertelor de produse personalizate.
Electronicele comercializate sub marca Disney reprezinta una dintre primele categorii de produse neconventionale lansate pe segmentul local de retail electronic, care confirma adaptarea strategiei comerciale a Grupului Flamingo International la noile tendinte înregistrate pe pietele internationale.
„În ultimul timp se observa tendinta de exploatare a unor noi segmente de retail ca urmare a evolutiei pozitive înregistrata pe pietele internationale. Astfel, lansarea în magazinele Flanco si Flanco World a primei categorii de produse electronice neconventionale confirma adaptarea strategiei Flamingo la tendintele înregistrate la nivel international. Produsele electronice sub marca Disney reprezinta prima categorie de produse neconventionale lansate pe piata din România, dedicata în special copiilor. Prin lansarea acestei game de produse ne propunem sa sustinem educarea clientilor înca de la vârste mici, în ceea ce priveste noile tendinte de consum, declara Mihaela Irimia, Sales Director Flamingo International.
Reprezentantii companiei estimeaza ca pâna în 2010 produsele comercializate sub marca Disney vor depasi valoarea de peste 7 milioane de euro.
„Avem certitudinea ca în urmatoarea perioada produsele neconventionale vor genera o schimbare semnificativa pentru întreaga piata de produse electronice, electrocasnice si IT&C din România,
mai ales în conditiile în care se observa deja o disponibilitate de achizitionare a acestui tip de produse din partea clientilor”, declara Mihaela Irimia, Sales Manager Flamingo International.
Conform estimarilor reprezentantilor Flamingo International, la ora actuala, piata produselor electronice, electrocasnice si IT&C din România a ajuns la valoarea de 1 miliard de euro, înregistrând un ritm de crestere mai mare comparativ cu pietele internationale.
La nivelul pietelor europene, produsele neconventionale au înregistrat o pondere semnificativa în ultimii ani, acestea fiind prezente pe toate segmentele de retail electronic, electrocasnic si IT&C.

Sursa: Flamingo

Niciun comentariu: