Cu ocazia recentei Gale Business Superbrands, au fost aduse in lumina reflectoarelor cele mai valoroase branduri de pe piata româneasca, atât cele autohtone cât si cele internationale ce s-au impus la nivel local.
Unul dintre premiantii editiei 2007 este SIVECO Romania - un nume consacrat al IT-ului românesc si un echivalent pentru „softul romanesc care conteaza” pe plan international .
SIVECO Romania a trecut cu succes procesele de analiza si validare a marcii, castigand voturile celor 24 de membrii ce au constituit juriul din acest an fiind considerata pe drept cuvant un adevarat Superbrand al mediului de business din România.
„SIVECO Romania este rezultatul efortului de peste 15 ani de constructie a unui brand puternic, unic si apropiat de clientii nostri. Comunicam consecvent valorile companiei si ale oamenilor care o formeaza: grija fatã de clienti si angajati si fata de calitate, vocatia pentru profesionalism si performanta. Recunoasterea publica a unui brand românesc ce s-a impus pe piata, a evoluat, a depasit granitele tarii si a crescut mereu valoarea adaugata adusa clientilor sai este un prilej de mandrie nu numai pentru echipa SIVECO Romania ci si pentruindustria de software si economia romaneasca”, declara Anca Crahmaliuc, Marketing Manager în cadrul SIVECO Romania.
Brand-ul SIVECO se identifica, de altfel, cu una dintre cele mai temeinice povesti de succes ale pietii românesti IT.
Compania pornita în 1992 de doi oameni reuneste acum peste 650 de specialisti, a câstigat încrederea a 1800 de clienti din peste 35 de tari, dintre care 550 în România.
În 2005, compania a atras o investitie de referinta pentru industria IT regionala din partea Intel Capital si a devenit prima companie româneasca care a primit Premiul I la World Summit for the Information Society.
Crescând an de an, SIVECO a intensificat exportul de know-how în domeniul proiectelor informatice majore, iar, în acelasi timp, si-a consolidat pozitia pe podiumul pietelor locale de software pentru afaceri si servicii IT.
Notorietatea pe care compania SIVECO Romania o are pe piata sustine nominalizarea brand-ului SIVECO în topul Business Superbrands.
Criteriile de apreciere utilizate de juriu pentru selectia marcilor sunt reputatia si prestigiul pe piata, calitatea, încrederea pe care clientii o au în brand si diferentierea pe piata.
Din cele 2300 de brand-uri aferente celor 46 de categorii pe diverse domenii de activitate, brand-ul SIVECO a întrunit cerintele Superbrands si a fost premiat pentru valoarea pe care o aduce mediului de afaceri din România.
„De-a lungul timpului, SIVECO Romania a primit foarte multe premii interne si internationale. Totusi, consideram ca distinctia de „superbrand” al mediului de business românesc este un premiu special, întrucât vine sa re-confirme valoarea marcii SIVECO, a proiectelor SIVECO dezvoltate atât local cât si la nivel international”, spune Anca Crahmaliuc.
Sursa: www.siveco.ro
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu